Förskolan

Igår var jag och E på vårt allra första föräldramöte eller rättare sagt informationsmöte på förskolan där Philip ska börja i höst. Det var med lite blandade känslor vi besökte förskolan. Mest för att det känns så konstigt att vår lilla kille är på väg att bli så stor. Tänk att han ska om några månader börja på dagis och vara själv utan mamma & pappa tillsammans med andra barn och fröknar om dagarna. Min lilla plutt ♥♥♥
Hur som helst så känns det ändå bra. Vi har valt och fått plats en bra förskola med endast några hundra meters gångavstånd. Philip kommer att gå på en avdelning där det är ålder 1-2 år och pedagogerna verkar bra. Så nu hoppas mamman (mest för sin egen skull) att lilleman lär sig gå och blir lite bättre på att äta vanlig mat under sommaren. Samtidigt är jag överygad om att när väl hösten knackar på och det är dags för inskolning så kommer min kille att vara redo. Så ingen stress över detta för först ska vi NJUTA av en fantastisk sommar tillsammans!! Jag ska se till att verkligen ta vara på varenda liten dag av min mammaledigheten och verkligen njuta av tiden. För jag njuter och älskar det här livet till 100%. Om det var möjligt skulle jag vara hemma för alltid med min lilla son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback