Lördag

Vet inte när det hände sist, OM det hänt!? Men jag är faktiskt själv en lördags eftermiddag. Helt ensam här inne och lagt upp benen i soffan. Tänkte ett tag att wow, jag kan krypa ner i ett bad så här på lördagseftermiddagen. Men Noah sover ute i vagnen och har så gjort i någon timme så han borde vakna vilken sekund som helst.
 
E och Philip har åkte iväg för att kolla på hockey. Själv har jag pysslat på med allt som inte hinns med om veckodagarna känns det som. Tvättat, städat, hängt tvätt, skurat badrum, dammtorkat och gjort två laddningar med mat till Noah. En med lax och en med torskrygg. 
 
Tror jag ska passa på att slö-surfa runt lite tills Noah vaknar. Läsa lite bloggar och inte göra någonting;-)
 
 
Bjuder på en bild på mina killar från en av morgnarna i veckan. Ungefär såhär ser det ut varje morgon. Mys i soffan framför barnprogram. Jag ÄLSKAR morgnarna även om dom kan vara stressiga också. Men att starta dagen med en sån här stund är underbart och det gäller att njuta varje morgon som vi har möjlighet till det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback