Lekdate

Redan hunnit komma till onsdag. Dagarna rullar på känns det som. Vi håller oss här hemma än så länge, jag och Noah. Vi startar dagarna med en timmes promenad efter vi lämnat Philip på dagis. Sedan går det liksom i ett fram tills det är dags att hämta igen. Duscha, amma, äta lunch, amma igen och hinna med lite här hemma så som tvätt, plock, dra något varv med dammsugaren och har jag tur så faller andan över mig att jag faktiskt ska vila en stund också.
 
Just idag har vi mest slappat här hemma. Eller jo en maskin tvätt har körts och hängts. Men annars inte alls många knop. Äter lite mellis nu innan det är dags att hämta Philip från dagis. Cykeln har han parkerat vid dagis redo att cykla direkt till sin kompis efter dagis för lekdate. Så lite ska vi allt roa oss i eftermiddag :-)
 
 
Himla mysigt att faktiskt få rå om och mysa med den här lilla godingen om dagarna. Det blir liksom ett annat tempo om eftermiddagarna när storebror är hemma och sedvanliga eftermiddag/kvälls köret drar igång. 
 
 
Kanske den finaste och gulligaste lilla bebisrumpan man kan tänka sig...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback