Besök hos barnmorskan

Barnmorskebesök idag för att checka av mig och lyssna på lillebror. Alla värden fortfarande väldigt bra och det känns såklart enormt skönt att få bekräftat varje gång jag går dit. Såklart även skönt att få lyssna på dom små svischande hjärtljuden, lika mysigt varje gång:-) 
 
Så allt var OK och jag äter fortfarande inga järntabletter.  Jag hade ett ordentligt "förråd" vid inskrivning och fortfrande bra värden så här långt. Så min trötthet beror nog på något annat för tillfället.
 
Har precis ätit lunchen här hemma nu, rester från gårdagen. Födelsedagsbarnet igår önskade sig en grön soppa till middag. Tänk vilket bra val han gjorde! För mums så god den blev soppan och extra mumsigt var det idag att få soppa till lunch. Nu ska jag försöka vila lite innan det är dags för hämtning av lilleman. Mitt halsont har brutit ut i förkylning och jag känner mig otroligt trött och sliten. Önskar så jag hade energi över till en uppfriskande promenad nu istället men jag måste försöka lyssna på kroppen istället så soffan, fil och kudde sista timmen innan dagis får bli en plan istället.
 
Samt lite lyxfika efter lunchen. Chokladbollar och ett glas med vitamindryck!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback