Torsdag!

Alla skriver om vädret som råder just nu och om vädret som skall bli till helgen. Så jag kan inte vara sämre än att hålla med. Det är fantastiskt härligt ute just nu! Vårkänslor deluxe!! När det gäller helgen så hoppas jag vädergudarna har riktigt fel denna gång. 
 
Jag har avverkat min arbetsdag för idag och har precis fått i mig lite lunch här hemma. Ska passa på att komma ut en sväng i det fina vädret innan det blir hämtning på dagis. Har promenerat varje dag innan dagishämtning denna vecka, om än en lugn sådan. Det är så skönt att få röra på sig lite igen. Även om det är med myrsteg. 
 
Jag saknar verkligen träningen och möjligheten till att kunna röra på mig som vanligt. Jag hade hoppats, trott och var peppad till tänderna att verkligen träna och försöka hålla igång som vanligt under denna graviditet. Man läser och ser dem som tränar för fullt under graviditeten och det var min målsättning också, att vara så stark som möjligt efter att 9 månader har gått. Men kroppen är ibland väldigt svår att styra över och denna gång är det inte mycket som jag kan påverka. Kroppen säger ifrån och man vill ju inget hellre än att det lilla hjärtat i magen ska stanna där och få må bra! Så med små myrsteg så testar jag gränserna lite och hoppas att det ska funger bra! Det blir såklart extra jobbigt när dagarna bjuder på sol, asfalten kommer fram, folk ger sig ut igen och börjar promenera, springa. Jag VILL OCKSÅ!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: en chic mammas bekännelser

Hej, vilket härlig blogg du har, älskar designen. Jag driver själv en mammablogg och har nu en utlottning i samarbete med Amalia tjörn, kika gärna in om du är intresserad :)

http://frureinhold.se/2014/03/10/utlottning-samarbete-med-amalia-tjorn/#respond

stor kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback