Sista dagarna!

Nu är det verkligen sluttampen på jobbet. Kan inte sätta fingret på om det är semesterkänslor eller om det verkligen är så att jag går hem föräldraledighet!? Det känns så bra och det är så efterlängtat!
Så här med endast 3 arbetsdagar så har nog huvudet redan lämnat jobbet. Känns mer som om jag "sitter" av de sista dagarna. 
 
Ser fram emot vad som komma skall i höst och jag hoppas att vi kommer att kunna njuta av sommaren först och känna att det verkligen är semester. Jag hoppas så innerligt att jag kommer få fortsätta må bra och att inget galet sker. Det känns så svårt när man inte vet och absolut inte vågar ta något för givet. 
 
 
Även Philip har få dagar kvar innan han får långt sommarlov. 3 dagar kvar för honom också. Nästa vecka startar sommarlovet och tills dess hoppas jag att vädret vänder. För vad är det för sommarväder nu? Mer likt höst. Det är blåsigt och kallt. Lite sol och riktigt utomhusväder önskas till nästa vecka, Tack!
 
 
Bästa killen har skönaste stilen när han kikar på sommarlovs programmet på morgnarna. Bästa han vet är när sommarlov börjar kl.9.00. Så nästa vecka blir det sommarlov på RIKTIGT!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback