Lilla lillebror

Vi bonar på allt eftersom här hemma. Det känns som att det är en lång tid kvar. En tid som jag vet kommer gå undan med tanke på att det vankas sommar och semester. Samtidigt så känner jag en viss stress och oro när jag tänker på att på söndag så är det exakt en vecka kvar till den dagen då Philip föddes. Det är en konstig oro som kommer krypandes nu. Tack och lov så lugnar dagens besök hos barnmorskan mig då allt såg bra ut. Inga konstigheter så här långt. Jag vet att det kan slå till snabbt men även nästa veckas kommande ultraljud och läkarbesök lugnar mig enormt mycket. Men Ja, just nu börjar det kännas jobbigt. Precis som jag anade att det skulle kännas. Jag vill inget hellre än att bara få passera 29+2 nu och tiden fram till den 15 Juni känns lite jobbig. 
 
 
Sängen har i alla fall kommit på plats. Jag hoppas det dröjer någon månad till innan den kommer till användning. Men nu står den där, bäddad och fin och pushar på den där längtan efter lilla älskade lillebror lite extra!♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback