Graviditetspenning!

Idag kom äntligen det efterlängtade beskedet som jag gått runt och väntat på. Inte för att jag egentligen var speciellt orolig men man vet aldrig. Dessutom så tycker jag det jobbigt att inte veta nu när det närmar sig. Men så idag damp beskedet ner i lådan och jag fick beviljad hel graviditetspenning. 
 
 
Nu återstår allt som allt 6 arbetspass fram till dess. Är dessutom 50% sjukskriven hela vägen fram innan en lång ledighet väntar. Känns kanske extra skönt nu när sommaren är här och jag får nog nypa mig i armen för att förstå att vi ska få en lång och ledig sommar tillsammans alla tre, hela vägen fram till dagen då vi blir fyra. Vi längtar alla tre och ser fram emot att få träffa vår älskade lilla nya familjemedlem. Samtidigt så vill man njuta av den sista tiden som bara vi 3. Sommaren ska få bli 100% fokus på Philip, det är ett som är säkert! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback