Vårnyheter!

Bästa motivationen till träning måste nog vara när alla vårnyheter trillar in bland träningskläder. Även om det känns långt till våren så kan jag nästan känna den där känslan när det börjar bli ljusare ute, friskt i luften och det där suget till att ge sig ut och springa kommer krypandes. Under vintern så försvinner just det där "suget" hos mig i alla fall. Det är mörkt, kallt, halt och någonstans så försvinner även 50% av energin vintertid. Då är det tur att gymmet finns för sedan under sommarhalvåret så längtar man inte alls in till värmen och speciellt inte in till vår lilla gym-bunker på jobbet. Längst ner i källaren ligger vårt gym, jättemysigt nu vintertid men sommar, NÄE!
 
 
Har just kollar in både rohnisch.se och sportamore. Massor av fint som börjar trilla in och jag hittar några favoriter som gärna skulle få flytta in i min träningsgarderbo i vår.
 
 
 
 
 
 
 
Kläder från Röhnisch och skorna från sportamore. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback