Regn & rusk

Onsdag och halvvägs igenom veckan. Tycker veckorna springer på så otroligt fort. Hänger inte alls med. Blev nästan paff när det satt en lapp på dagis om barnen skulle vara ledig nästa vecka då det är påsk. Det är alltså påsk om en vecka alla redan. Inte mig emot:-)
 
Det regnar, blåser och är kallt här. Efter helgens alla "projekt" som jag drog igång här hemma så känner jag idag när jag är inne på tredje dagen med "vila under filten" att kroppen mår bra av det. En otroligt skillnad mot för hur det kändes i söndagskväll då jag kröp i säng. Tänk att jag har så svårt att bara vila och vara. Men med blåst och regn som piskar mot rutorna så känns det just idag inte mer än rätt. 
 
 
Tänk att han är på väg att bli så stor, snart fyllda 3 år och självklart ska han dra en egen vagn inne på ica.
 
 
Dom nya "bobbarbyxorna" som han själv uttalar det satt på i helgen. Först grejade vi hemma och sedan var grabbarna iväg och bytte däck på bilen. Blir alldeles varm i hjärtat när E berättar hur härlig han är att ha med sig sådär. Han är med, tittar, fixar, hjälper till och surrar i non stop!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback