Mysig fredag med bästa lilla älsklingen!

Det blev en sån där fredag att spara långt in i hjärtat. Ni vet när man känner att man har 100% fokus på en sak och det blir bra! Inga måste, inget "ska bara" utan en dag med "bara vara tillsammans". Precis så som vi önskade blev det. Från morgon till kväll! 
 
Jag och min lilla kille dagen igenom. Det blev badhuset efter frukost. Timmarna sprang iväg och det var en liten kille med blå läppar som jag fick upp ur badet till slut. Åkte hem för att få i oss lunch och på dom få minuter vi har i bil hem så han lilla hjärtat somna i bilen. 
 
På eftermiddagen blev det en cykeltur i det fina höstvädret. En cykeltur med stopp på ica för inhandling av fredagsmys. Enkel och god middag rundade av dagen innan vi sjönk ner under filten i soffan med fredagsmys fram till läggdags. Älskade underbara unge alltså!!
 
 
Nu är det mammans egna lilla stund denna dag. Idol har dragit igång och jag har hällt upp en glas vin till mig själv. Så nu blir det lite "mammatid" resten av kvällen ;-) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback