Lediga måndag!

Äntligen är det måndag och jag har två sköna lediga dagar tillsammans med min son framför mig. Skönt!
Idag får man nog säga att det blev lite sovmorgon, då vi nästan precis vaknat och stigit upp. Lilla sonen är kvar på övervåningen, ligger i stora sängen och ser på karlsson på taket. Trodde han skulle vilja följa med när jag gick ner, men inte då. Istället sa han -"Hejdå mamma", -"Mi ha gröt mamma". 
Söt-unge, ligger kvar i sängen och beställer gröt till frukost! ♥
 
Idag känns det riktigt kallt när man kikar ut. Alldeles vitt av frost och riktigt mysigt att få tända lampor och ljus här inne. Efter frukost och morgonbestyren så blir det en tur till Stinsen för att slutföra det som saknas utrustning inför kyla/vinter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback