En dag i rasande takt.

Har precis sjunkit ner i soffan tillsammans med min kära E. Philip somnade för en stund sedan. Några maskiner tvätt är körda, renbäddat i sängarna och det känns så där lagomt skönt. 
 
Söndagen har sprungit förbi idag och trots att vi haft en skön söndag så önskar jag att vi hunnit med lite liiiite mer idag. Målet var att idag fått undan alla möbler som är kvar ute. Så efter frukost åkte vi iväg till bauhaus/plantangen för shopping av lite möbelskydd. Kom hem lagom till lunchfixet och Philips sovning. På eftermiddagens agenda stod det barnklädes homeparty för min del medan grabbarna fick besök.
 
 
Så jag har alltså spenderat eftermiddagen åt att spana, klämma, känna och shoppa barnkläder tillsammans med ett gäng andra mammor. Pomp de lux var märket för kläderna. Det var Mickan som var dagens värdinna och bjöd in till detta party. Massa fina kläder och jag hade nog kunnat shoppa nästan allt i klädesväg åt Philip. Otroligt mycket snyggt! Jag fick allt in en beställning på några godbitar åt honom;-)
 
 
Så det var den söndagen det. Kvällen har fortsatt i högt tempo den med. Middagslagning, badning, plocka undan och förbereda inför ny vecka osv. En stund i soffan nu innan det blir en rätt så tidigt kväll. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback