Adventskalender!

Ja, jag vet att det är ett tag kvar. Men tiden går snabbt och jag gillar att planera. Så ja, jag har redan börjat fundera kring det här med adventskalender. Om han verkligen ska ha någon över huvudtaget?
 
Men Ja, klart ungen ska ha en adventskalender! En paketkalender ska det bli. Ett litet paket att få öppna varje dag i december månad fram till dagen då tomten kommer.
 
Kan tänka mig att det kan vara svårt med ideér och att det lätt blir dyrt med dessa paketkalendrar. Speciellt om man har flera barn som ska ha varsin kalender. Men just nu känner jag mig så inspirerad till att skapa en paketkalender till vår lilla son och det ska bli så roligt! Frågan är om jag skapar något själv eller om det får bli ett litet klick hem från någon sida.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback