Hockey VM final!

Sverige spelar just nu final i hockey-vm på hemmaplan i globen mot Schweiz. Just nu leder Sverige med 2-1 efter första perioden och vad gör jag? Jo, uppdaterar bloggen. Med ett halvt öga vill säga. 
 
Helgen som varit toppen på alla sätt och vis lider nu mot sitt slut. Besök i dagarna 3 har vi haft och det har varit fantastiskt trevligt. Philip var såklart glad över att få umgås med sina kusiner. Man märker att det hänt en hel del sedan vi sågs sist. Nu är det en medveten liten kille som ser upp till sina stor-kusiner och täten av dessa tre kusiner tar Alfred hos Philip. Efter några dagar tillsammans så var det såklart jobbigt för Philip att säga hejdå till grabsen när dem skulle åka hem till Arvika igen. 
 
 
 
 
 Snart drar andra perioden igång. Spännande spännande! Jag ska försöka hålla mig vaken och göra E sällskap i hopp om att Sverige kammar hem ett vm guld! Trots att det är final lär jag får kämpa... Det tar på krafterna att ha en rolig och intensiv helg och innan dess ha stigit upp klockan 5 i dagarna fyra. Så ja, energi depån är rätt tom hos den här mamman. Men sinnet och hjärtat är energifyllt och mår bra. Det är huvudsaken;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback