30-20-10

Vilken bra start på denna vecka jag har lyckats få. Först ett styrkepass på förmiddagen och sedan ett intensivt cykelpass nu ikväll. Där i mellan jobb, dagishämtning och matlagning. Så var den måndagen slut!
 
Testade ett nytt 30 minuters intervall pass och jag måste helt klart ge passet tummen upp! Tunga intervaller på kort tid och naturligtvis jobbigt, precis så som jag förväntade mig! Hade nog gärna kört något mer i samband med detta cykelpass. Men när tiden är knapp så räcker 30 effektiva minuter. 
 
 
Nu ska dagisväskan packas, kläder läggas fram och klockan ska ställas på 05.00. En lång dag på jobbet imorgon med både jobb och utbildning i agendan. Jag har dessutom planerat in ett pass på löpbandet innehållandes intervaller imorgonbitti.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback