Onsdag!

Jag vågar knappt skriva det, men vi har kommit till sluttampen på denna arbetsvecka för vår del. Jag jobbar förmiddagar denna vecka och jag tror inte jag lyckats genomföra en hel förmiddagsvecka utan vab/sjukdom än så länge. Men nu så återstår det endast en arbetsdag innan vi tar helg. Skönt! 
 
Imorgon efter jobb och dagis så åker vi norrut för att spendera helgen i Sundsvall. Ser fram emot det och längtar efter alla nära och kära! Tänkte försöka packa klart så vi slipper lägga tid på det i morgon innan vi åker. Just nu fastnade jag i soffan framför tv-programmet mästerkocken. Mumsar dessutom på lite onsdags lyx i form av hallonkesella med lite frysta hallon. 
 
När jag kom till dagis i eftermiddag så möttes jag av härliga bilder från gårdagens maskerad. Fann även en liten nalle puh på en av bilderna;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback