Maskerad

Idag var dagen då det alltså var maskeraddags på dagis. Philip var utklädd till nalle puh och dagen hade varit lyckad. Men nalle puh hade redan bytt om till sitt vanliga jag när mamman kom för att hämta hem från dagis på eftermiddagen. 
 
Jag hade bodypump bokat ikväll och liksom gårdagen hade jag träningskompis med mig. Såå mycket roligare att ha någon att träna med och kunna peppa/sporra. Dessutom är det svårt att svika och stanna hemma om man har bestämt med någon annan. Så tummen upp för en träningsvän!! För det är något som jag verkligen kan sakna här. 
 
Kroppen känns sådär lagomt mör och ögonen svider faktiskt en aning av trötthet. Klockan är på tok för mycket och min väckarklocka ringer 05.00 imorgon bitti! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback