FRIDAY!

Ooops, så fort veckorna går. Strax helg igen! Skönt och jag tror att vi här hemma längtar lite extra mycket alla tre efter två lediga dagar tillsammans. Det är ju upp och ner det här med att arbeta skift. Förra helgen jobbade jag och träffade knappt mina grabbar. I veckan har jag arbetat kvällar och gått om grabbarna. Så det känns som om vi knappt sett varandra under veckan. Som tur är så är det snart helg och vi får vara tillsammans:-)
 
Philip lämnades på dagis i morse och jag åkte direkt till ica maxi för att veckohandla. Så skönt att ha det gjort innan helgen och alldeles lagomt med folk klockan 9.30 fredag förmiddag.
Nu ligger lunchen i magen och snart är det dags för mig att åka till jobbet. Sista timmarna innan det är helg och sista rycket för denna vecka. Hoppas eftermiddagen/kvällen går fort:-)
 
 
Jo just det, hittade en sån fin trälåda på ica maxi som blev fick följa med hem. Kunde inte bestämma mig för om den skulle få förvara leksaker eller agera tidningslåda. För tillfället blev vår gamla tidningskorg utbytt och denna låda får istället agera tidnings-/bokförvaring. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback