Lekmer.se

Tänk vad bekvämt det är att allt numera finns att beställa på internet. Jag satt nyss och sökte efter lego förvaringsboxarna. Tänkte att Philip skulle få önska sig sådana av tomten och tänkte att det är perfekt att beställa dem via nätet. Tyvärr så var den färgen och storleken som jag är ute efter slut. Typiskt!
 
Istället fick jag syn på några andra saker som skulle passa lilla herrn. 
 
En spade att skotta snö med kommande vinter. Kan tänka mig att lilla hjälpredan väldigt gärna är med och hjälper till då snön faller.
 
En rittavla. Ni vet, sån som man ritar, suddar och ritar igen. Skulle säkert vara en perfekt sysselsättning att ha med under flygresan till Thailand. 
 
Bondgård från med tillhörande djur. 

Kommentarer
Postat av: sophie

Hej Hej,
Jag köpte Hilmas Lego förvaringsbox på http://www.jollyroom.se/catalogsearch/result/?q=lego+f%C3%B6rvaring

Hoppas rätt färg och stl finns där. :)

Ha de gott / S.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback