Egentid

Kom för en stund sedan hem efter lite egentid i gymmet. 55 min cykel puls fick det bli ikväll. Det var sååå motigt att byta om och ge sig iväg lagomt efter att lilleman somnat, lugnet lagt sig och klockan närmar sig 19.30. Det är just vi dom tillfällena det är så himla enkelt att bara strunta i det och stanna hemma i soffan. Man slits mellan vilja och ork. Det är då man skulle behöva någon som peppar, stöttar och kanske hjälper att "piska" iväg en. För man kan ju inte stanna hemma om man bestämt med någon, eller?
 
 
Hur som helst så tog jag fram långpisken på mig själv ikväll. Eftersom jag varken hade kläder eller skor på jobbet att kunna träna i under dagens arbetspass så blev dagens fyspass på jobbet inställt och det straffade sig ikväll;-) Nu ligger jag nerbäddad i sängen, klockan är ställd på 05.00 och jag hoppas att vår kära son tänker sova djupt i sin egen säng i natt så att vi alla tre får en god sömn. Det är nämligen inte helt enkelt att sova tillsammans med en liten virvelvind om nätterna. 
 
 

Kommentarer
Postat av: gammelfarmor

Säger Hon som själv alltid stal kudden!KRAM

2012-11-27 @ 10:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback