Sandaler

Idag efter lunch behövde vi komma iväg och göra någonting en stund. Efter en stökig och bökig natt så är det inte optimalt med en onsdag där inga planer finns och vädret är lite sådär. Så vi packade in oss i bilen och åkte till Stinsen en sväng. Allt som allt var vi borta ca.45 min, men det räckte! Knatade in på skobutiken Vincent och bad om hjälp och råd. Har jagat skor under våren utan något riktigt bra resultat då jag inte velat köpa skor för 500 lappen innan ungen ens kan gå. Det stora problemet är att dom skor jag hittat blir för stora så fort det blir en stabilare sko med hård sula. Har man ett litet barn med små fötter så får man helt enkelt vända sig till små skor med mjuk sula (bebistofflor).
 
Men den gulliga tjejen på vincent hjälpte oss och för första gången så mättes det och provades ordentligt. Hittade ett par fin fina sandaler som passar min lilla kille och hans små fötter. Till råga på allt så var det även 50%, som hittat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback