Sjukling

Det blev varken en liten tripp eller en bilbarnstol rikare idag. Min lilla solstråle är inte pigg. Feber och hängig hela dagen och NOLL matlust. Även E kände sig en aning hängig på förmiddagen men han piggnade på sig framåt kvällen. Så idag blev det en inne dag för grabbarna med böcker och film som aktivitet. 
 
Jag passade på att ta med mig Philip sovandes i vagnen ut på en prommis och sedan har jag roat mig själv utomhus med rensning av ogräs, gräsklippning m.m. 
 
Känns rätt skönt att vi är på hemmaplan nu när lilleman inte är pigg. Alltid jobbigt att vara borta och vara sjuk. Även om det "bara" är feber så gör det ont i mammahjärtat att se sin lilla son hängig. Nyss somnade han utan att dricka upp vällingen. Hoppas alvedonen lindrar lite och han får sova gott i natt. Håller alla tummar som finns att det bara var en "endags-grej" detta så att min pigga lilla kille är tillbaka imorgon!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback