NOJIG

Herregud vad jag kommer på mig själv att vara extra orolig över saker och ting nu för tiden. Samtidigt som jag sitter och myser framför tv:n i soffan så följer jag E:s match via datorn. Slänger en blick då och då. Kommer på mig själv att jag har blivit en riktigt "nojmorsa" efter att ha fått en klump i magen av att ha läst det matchens kommentator skrivit "Örnis FULT slashad i huvudet".
Jag hade nog haft kvar den där klumpen i magen om jag inte senare fått läsa " 1-3 E.Örnberg". Då kan jag pusta ut och slappna av igen. Det går bra för min kille som gjort två mål av tre och det går bra för Väsby som leder matchen. Vilken tur, då kan jag slappna av igen!
Undra hur orolig man kommer att vara den dagen den lilla killen ska iväg på sportsliga äventyr. Eller inte bara sportsliga, han kommer att ha en hönsmamma här hemma så fort han ska vidga sina vyer. Min lilla plutt<3

Kommentarer
Postat av: Mickan- mamma till Noel och Levi

Roligt att du kommer ihåg oss! Barnen har blivit riktigt stora sen vi sågs senast! :) ja men juste vi bor ju jättenära! Kanske ses i närområdet :) Kul att du också kommit igång med träningen. Kanske ses på gymet! Hoppas regnskyddet fungerar bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback