Inte ensam

Det var inte bara jag som tänkte tanken "Att nu kör jag". Uppskriven på väntelistan med turnummer 8. Kom med nöd och näppe med på kvällens 55 min cykelpuls pass. Varenda liten cykel var upptagen och då tror jag att det är en sån där 50 cyklar. Det var VARMT och SVETTIGT! Men det var så roligt och grymt skönt efteråt.
Nu ska jag dricka min kopp te och äta apelsin samt se slutet av "Agnetas nyårskarameller" och efter det blir det sängen och en tidig kväll. Det är dags att vända tillbaka dygnet och ladda på sömnkontot lite. Det har varit väldigt mycket sena kvällar under jul och nyår samt att man nu för tiden är vaken ett par gånger under natten också. Det känns i kroppen vill jag lova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback