Hosta

Tredje dagen på denna vecka och vi håller oss fortfarande hemma och tar det lugnt. Lilla hjärtat hostar och snorar:-( Vi försöker hålla oss hemma och ta det lite lugnt så vi blir fri från eländet. Eftersom att energin är ungefär densamma så känner i alla fall mamman att idag var det lite synd att missa träffen tillsammans med mammorna på öpnna förskolan. Dessutom gjorde lilleman morgon redan 6.40 imorse.
Själv känner jag mig en aning trött och orkeslös. Så därför är det väldigt väldigt skönt att liten nu sover ute i vagnen. Jag har fortfarande pyjamas på och är inne på min 3:e stora kopp kaffe.
Hoppas att hostan och snuvan är borta innan lördag. För då är det badning igen och det vill vi inte missa;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback