BUSE

Godmorgon! Idag känns det verkligen som måndag och vardag igen. Dessutom som en rätt tråkig måndag. E är åter på jobbet och jag och Philip huserar här hemma. Dessutom är det 5 grader varmt, regn och grått ute. Trist!!
Med tanke på att det varit jul och nyår så har heller inte kalendern hunnit fyllas med aktiviteter. Så min nyinköpta kalender ekar tom. Inte en endaste grej är inplanerad. Kanske är det just det som ska ordnas med en sådan här dag. Åter till vädret, jäkla skit-väder! Mitt i vintern och regnet smattrar mot fönsterrutorna. Om det ändå kunde vara snö och kyla ute så jag och Philip kunde få klä oss varmt och gå ut i snön. Promenera och åka pulka;-)
Jag har förresten en liten buse här hemma som just nu lägger mycket energi på att lära sig krypa. Lekmattan är inte stor nog och innan man hinner blinka så har lilla herrn hamnat utanför mattan. Han kryper inte ännu, men på något sätt så kommer han frammåt;-)
Han står på alla fyra, gungar, tar sats och kastar sig fram. Han kämpar och sliter samtidigt som benen går som två trumpinnar där bak. Söta älskade unge!!
Det är oftast fullt allvar när han grejar. Han håller oftast humöret uppe men ibland spårar det ut och han kan bli så ARG på att inte komma någon vart eller nå det föremål som siktet är inställt på. Lilla hjärtat <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback