I badet!

I badet är precis där jag är just nu. Använder härliga julklappar så som badbomb, olja, peeling och underbar duschkräm och ett nytt body butter väntar. Doftar ljuvligt och har på känn att jag kommer må som en prinsessa efter detta!

Har testat alla Philips kläder som han hade i somras utom bodys som jag vet är för små. Och tro det eller ej men till min enorma lycka så kunde pojken ha nästan allt! Skönt för då känns hans resväska redan klar för Thailand! Jag var orolig att han skulle ha växt ur allt...

Har gått igenom min egen sommargarderob också så nu är packning/planering inför kommande resa påbörjad. Konstigt, för några dagar sedan (innan jul) kunde jag inte tänka på Thailand över huvud taget. Då var det endast JUL i huvudet. Nu släpper jag det och nu står det nog sol och bad i pannan på mig nästan;-)
Ska bli fantastiskt att få åka iväg med min egna lilla familj på vår allra första solsemester tillsammans! Jag och mina två grabbar❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback