Godnatt

Kikar in så här hemkommen från jobbet sent denna onsdagkväll. Sådär lagomt speedad efter att ha kört ett träningspass på cykeln det sista jag gjorde innan hemgång. Känner mig pigg och skulle hur enkelt som helst kunna dra igång veckans storstädning här hemma i detta nu. Känner mig själv dock lite för väl och vet att jag egentligen är rätt så trött och behöver sömn. 
 
121212 är datumet som ingen kan ha missat idag. Undra hur många som friar eller gifter sig idag? ;-)
I morgon är det lucia och en stor dag för vår del. Philips allra första lucia firande på dagis äger rum och lilla herrn ska såklart vara världens finaste lilla tomte, såklart! Ser så mycket fram emot detta lucia firande och få se dom små sjunga dessa sånger dom tränat på en tid. För tränat det har dem gjort, det märker vi av här hemma dagligen;-)
 
 
Bäst och sova nu så den långa torsdagen orkas med. Klockan ringer tidigt för att klara av dagislämning innan min övningsdag på jobbet drar igång. Så NATTI NATTI!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback