At Work

Kikar in så här på måndagskvällen och säger Hej från jobbet! Vardag igen och en ny vecka i rullning. Jag tycker tiden springer fram på ett märkligt sätt. Det är så många höjdpunkter närmsta tiden och allt sker inom en månads tid. Nästa vecka vankas lucia och bara det är en STOR grej för småbarnsförälder med ett barn som ska göra sitt första luciafirande på dagis. Hur stort är inte det!??
 
Julen kryper allt närmare och jag är så glad över att det blev vinter på bara en vecka. Hoppas verkligen denna snö får ligga kvar fint till jul och minusgraderna får gärna stanna (även om det inte behöver vara riktigt så här kallt).
 
Sluttampen på dagens arbetspass och jag ska nu kila för att byta om och hinna ner till gymmet innan vi slutar. Tacka vet jag löpband inomhus, bra musik i lurarna medan termometern ute visar -15. Då känns det BRA!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback