Ajajaj!

Har precis ägnat lördagskvällen åt att vaxa benen. Vilken fullkomligt idiotisk idé av mig att dra igång så här en lördagkväll då man spenderat hela dagen på jobbet och är trött. Kletigt, varmt, ont och en jäkla tid tog det. När det ena benet var färdigt så tröttnade jag och tänkte att jag struntar i det andra. 
Men näe, nu är det vaxade och redo för 14 dagar i värmen. Förhoppningsvis så håller det sig någorlunda även om det inte var en kanon vaxning!
 
Medan jag svurit inne på badrummet så har E svurit i köket över diskmaskinen som felat. Ingen aning om vad felet var men den var ur funktion och innan det var färdigt så lyckades E återuppliva den ännu en gång. Undra om det snart är dags att införskaffa en ny? 
 
Hur som helst så är nu benen lena, diskmaskinen går för fullt och vi tänker nu slå oss ner i soffan innan det är tack och godnatt. Såg precis att det är bara skit på tv:n ikväll. Kanske läge att påbörja packning istället?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback