Tillfälligt?

Vet inte om det var en engångs grej eller om vår älskade son kommit på att man kan sova hela natten i eget rum. Om så är fallet att han tänker fortsätta med att vakna till en gång runt 23 tiden och sedan sova till 05.30 så är ingen lyckligare än jag. Som jag har sovit i natt! Helt underbart att vakna full med energi och känna sig utvilad!
Något som däremot kan får en att genast tappa energi är allt vad försäkringskassa och föräldraledighet heter. Just idag är det nog mitt jobb som gör att energin genast sjönk. Noll koll och ingen som verkar veta något! Tur att jag ringde till lönekontoret just precis idag eftersom jag tydligen ligger inlagd att börja jobba den 8 april igen. Struligt värre!
Nähäpp, dags att tagga inför dagens träningpass. Så fort Philip sovit färdigt sin förmiddagsnap och mellis är intaget sticker vi ner till sats för cykling/core i en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback