Get Strong!

Jaha, Sitter med god latte (som smakar alldeles underbart) i handen, håret hänger blött och jag har en känsla av att jag fastnat här på en stol i köket framför datorn. Philip sover sin lunchvila ute i vagnen sedan snart en timme tillbaka. Det där passet NTC Get Strong var galet jobbigt och lite roligt! Synd bara att det var sista gången det kördes, typiskt. Alltid svårt att gå på nya pass och kunna ge 110% första gången. Det var mycket kondition och styrka genom att använda sin egen kroppsvikt i övningarna. Fullt fart i 45 min och jag som trodde att det skulle vara ett pass på "halvfart" gick ut ur salen med en helt annan uppfattning.
Nähä, kafferast slut? Dags att ta tag i lite göra här hemma medan lilleman sussar sött. En bra början kan nog vara att torka håret och få det uppsatt, sedan kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback