Vilken vändning

Imorse så kretsade tusen tankar kring olika "måsten" i mitt lilla huvud. Jag hade då vid frukostbordet svårt att få ihop logistiken på hur jag skulle få till allt på ett bra sätt. Nu X antal timmar senare är vi fortfarande hemma, en tvättmaskin är tvättad med handdukar och dessa hänger på strecket. Matlistan den är skriven och E har tittat förbi hemma för att hämta kupongen till gåvoboxen från lindex samt sitt tv-spel. Vad hände egentligen med alla mina "måsten"!? Ett telefonsamtal och ett väldans trevligt besök gjorde att allt lades åt sidan. Istället har jag och Philip haft en KANON härlig dag tillsammans med Kristel, Michelle och hennes söta lilla Victoria som kom förbi på ett spontanbesök. Trevligt trevligt! Vi har suttit ute i solen, druckit kaffe och fikat hembakat. Sämre torsdag kan man ha;-) Så fort E kommer hem igen så lämnar jag grabbarna och åker själv till ica maxi och handlar. Kom ju på att E tar bilen med sig imorgon när han åker. Hade visst råkat glömma att jag var billös imorgon och på lördag;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback