Söndagsmiddag

Ikväll har E stått för matlagningen här i huset. Dock så stod jag för efterrätten. E lagade en supergod ugnsstekt fläskfilé sambal oelek. Till det serverade han klyftpotatis, halloumi, majskolv och sallad. Mums!!
Desserten stod jag för och det fick bli en klassisk vaniljpannacotta med hallon. Vilken söndagsmiddag det blev!!
Vilken skön söndag vi har haft idag. Långpromenad på 1 1/2 timme, tvättat, vikt tvätt, plockat lite i förrådet, rensat lite i garderoben och hunnit myst tillsammans massor. En riktigt skön dag! Att jag dessutom slapp middagslagningen och fick sätta mig vid dukat bord var helt underbart;-)
Nu har vi tyvärr en lite missnöjd liten kille här hemma. Liten älskling som förmodligen har lite ont i magen. Mammas och pappas lilla älskling <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback