Ett minne blott

Jag har under morgonen insett att min lilla bebis nu helt har vuxit ur sina 44 kläder. Dom har varit på väg länge nu att bli små. Liter korta i ärmarna har bodysarna varit men dom har fungerat. Nu insåg jag att dom är för små helt enkelt och att det var hög tid att för första gången sortera ur min sons kläder. Dom små mini kläderna i storlek 44 som en gång var FÖR STORA är nu för små och därmed ett minne blott.
Tycker att det inte alls var längesedan jag jublade över att han ÄNTLIGEN kunde ha dessa små kläder. Det är inte lätt att hitta kläder till så små bebisar. Så lyckan var stor när jag upptäckte att polarn o pyret och kappahl har kläder till så små pyren. Nu plockas dom bort och jag hoppas att jag aldrig mer behöver använda så små kläder någon mer gång. Käderna är supersöta när dom är så små men allt runt omkring en sån liten bebis är inte lika roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback