Babymassage

Morgonens promenad är avklarad, liten sover i vagnen och jag funderar på vad av allt som finns att göra jag skall börja med. Finns en del småpyssel att tag i. En sak som ligger och blänger på mig är fotoalbumen som jag så stort tog tag i för någon vecka sedan. Vad som hände sedan vet jag inte. Men det känns som ett alldeles ypperligt projekt att ta tag i just idag. En lite viktigare sak som också tittar ont på mig är högen med papper från försäkringsbolaget som väntar på att bli igenomläst. En försäkring till Philip är det såklart som det skall ordnas med. Känner mig lite orolig över det hela eftersom jag har hört att det kan vara svårt att få en försäkring på barn som är så för tidigt födda. Men vi får se, har inte gett upp innan jag ens börjat;-)
Just det ja, jag och under morgonen bokat in mig och Philip på spädbarnsmassage kurs. Under 6 tillfällen ska jag och lilleman gå på massage. Ska bli riktigt spännande och kul att se om han uppskattar det;-)
Dagens 4-månader grabb...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback