Lördagmorgon

Jag och Philip har varit uppe sedan klockan 8. Pappan i huset får sovmorgon och för att inte störa så tassade vi ner, slog på nyhetsmorgon, startade kaffemaskinen, tvättade, klädde på oss och myste sedan massor i soffan. Jag fullkomligt ÄLSKAR att kliva upp i tid med känslan av att en hel dag helt oplanerad finns framför oss. Att dessutom göra det tillsammans med världens gladaste lilla kille är helt fantastiskt <3
Nu tar lilleman en liten nap i vaggan, pappan sussar fortfarande och endast mamman vaken. Frukosten står framdukad och det kurrar i min mage. Tar ännu en kopp kaffe så länge...
Lite planer för dagen finns allt i bakhuvudet. Det är hem & villa mässa samt underbarabarn mässa i helgen. Och jag är väldigt väldigt sugen att gå på underbarabarn mässan. Hem & villa var på förra året, tyckte dock inte att det var någon höjdare. Men tror att barn mässan är desto roligare! Får se vad grabbarna tycker;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback