Knasmorgon

En inte alltför skön morgon här inte. Det har blivit på tok för lite sömn för att jag ska känna mig helt nöjd. Det blev sent igår kväll (igen) och min dumma hosta som kommer morgon och kväll för att reta gallfeber på mig gör mig nästan galen. Runt 6.30 i morse vaknade Philip och ville ha mat för att sedan somna om igen. Som vanligt så gosade vi sedan ner oss i den stora sängen tillsammans efteråt. Då drog min hosta igång igen.... Å här sitter jag nu. Kan ju inte ligga och hosta lilla hjärta rakt i örat och nu är klockan snart så pass att det ändå är dags att kliva upp. Vad trött jag blir!! Jag som ville sova. Min bebis sover ju, snosar som världens finaste här bredvid mig.
Tror det är bättre att kliva upp och förska tanka i sig lite kaffe istället och ladda inför dagen. Vi har en trevlig dag framför oss. Det kommer att bli ännu en dag tillsammans med kompisar för min och Philips del! Idag får vi besök här hemma hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback