Vår vagn!

Nu har vår fina vagn äntligen anlänt! Den har funnits på plats rätt länge, undanlagd på bigbaby. Även om det dröjer innan den första åkturen tas med vagnen så kände vi att vi ändå ville hämta hem den. Känns lite bättre att ha den hemma på plats. Redo för Philips första åktur;-) Jag som tjatat på E om att jag ville hämta ut den i juni så att jag hann ha den hemma och privköra den i huset några veckor innan bebis ankomst. Nu hann bebis komma före vagnen och vagnen står hemma i tvättstugan. Kanske får jag smita hem någon dag med lite tvätt och passa på att provköra den en snabbis;-)


Så här ser Philips vrålåk ut, hoppas att han kommer att gilla den!




Kommentarer
Postat av: johanna

Vilket vrål åka lillprinsen ska åka i!

Massor med styrke kramar till er! Tänker på er varje dag! Kram Johanna

2011-05-24 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback