Idag är det ingen vanlig dag...

För idag är det mammans 25-års dag och Philip fyller 4 veckor!! Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA till OSS!!
Självklart så firar vi allt lite här på neo, även om det blir under lite annorlunda former. Men vad gör det att fira sin 25-års dag på ett sjukhus när man har världens finaste lilla unge att ta hand om <3<3<3

Philip bor ju fortfarande i salen så därför fick pappan stå för uppvaktningen imorse helt ensam. Blev väckt med fika på sängen och paket från mina killar klockan 6 imorse. Vilken start på sin födelsedag;-) Philip uppvaktade mamma på sitt egna lilla vis sedan runt 7 tiden genom att vara KLARVAKEN och JÄTTEHUNGRIG! Undra om han tänkte på att mamma fyllde år eftersom han höll sig till tåls och fullkomligt njöt medan mamma tvättade innan matning;-) Som grädde på moset innan han somnade så firade han med att sluka i sig 5 ml helt själv! <3

Nu sover han gott i sin säng och pappan sitter i skrivande stund och matar vid sängen. Lilla hjärtat vilar sig inför röntgen som skall ske klockan 12.30. Jag smet in hit på rummet för att uppdatera här och visa den fina födelsedagspresenten från mina fina killar!







Ett namnhalsband från
AmandaEgilson med mina killars namn på! Superfint och jag älskar det;-)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Supersnyggt halsband! Det går väl att fylla på med fler namn sedan? Kram

2011-06-03 @ 10:24:31
Postat av: Emmelie

Visst var det fint! ja, det går att lägga till brickor;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback