Fredagsmys alldeles själv i soffan

Det funkar det också... eller åtminstonde ikväll;-) Känner att det kan bli en riktigt skön kväll så här helt solo. Är rätt nöjd sedan förmidagspass på jobbet och jag vet att jag jobbar hela helgen. Börjar redan 08:00 imorgonbitti. Så inga större utsvävningar för min del denna helg.

Dessutom är det idol på tv:n ikväll, jag njuter av en kall bacardi breezer och en bakad potatis med skagenröra skall tillagas till middag. E han drog nyss iväg med sina grabbar. Hela hockeylaget skall ut och äta samt bowla(tror jag det var). Trevligt för mitt hjärta <3

Hoppas dem får en trevlig kväll ute! Jag själv är helt å hållet nöjd med att tända upp lite ljus här hemma och krypa ner under filten. Men innan idol börjar och den bakade potatisen blir bakad så kanske jag skulle ta mig ett skumbad!

Jaa, så får det nog blir!

Over and Out!
Trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback