Lördag!

Vad jag förstår så är det soligt och fint "hemma" i Sundsvall. När det gäller vädret här i Stockholm idag så kan jag meddela att det är mer höstlikt än vårlikt. Det är 7 grader ute, det blåser och regnar. Inget höjdar väder! Jag hade planer på att springa i morse men strök dem och tog det lugnt hemma med E istället. Sovmorgon å långfrukost, precis som en lördagmorgon ska vara:-)


En sväng ner till centrum har det blivit idag för att bland annat hämta ut den beställda väggtexten men även handling inför kvällens tänkta grillning hos Farzad o Linda. Vädret sviker oss, men vi siktar på en trevlig grillkväll inomhus istället:-)



Så här blev resultatet på väggen...



Blev super nöjd med resultatet och jag älskar texten. Det blev såå fint!! Skulle även vilja hitta en passande text till köket. Skulle vilja ha någon form av text under hyllan som pasta burkarna står på.


Nu ska jag fixa lite innan det är dax att åka till Väsby. Ser fram emot en trevlig kväll tillsammans med goa vänner:-)


Ha en fin lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: farmor

Inte bara i Stockholm det är kallt,+8 idag söndag cyklat i underbar nyutslagen bokskog men så gott som vinterklädd,det blev kaffe och våfflor när vi kom hem.Brasveden slut.Kram.

2010-05-09 @ 16:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback