Ledig Tisdag!

Precis som jag skrev igår, så känns det idag. Jag har måndag idag och jag har varit ledig! I sköna Stockholm så har solen gassat exakt hela dagen. Startade dagen med en morgonprommis och avslutade likaså. SKÖNT! Mitt första Sundsvalls besök kom idag med. Den som blev först att hälsa på bland vännerna blev Angelica. En enormt trevlig dag har vi haft med kaffe ute i solen, massa surr, lagade och åt middag, jordgubbar/grädde till efterrätt, en prommis runt vackra pampas och ännu mera surr! Slutligen skjutsade jag henne till Arlanda så att hon kunde flyga hem till Sundsvall igen. En minst sagt trevlig dag med mycket surr;-) Mera sånt!

Imorgon innebär det arbete igen. Förmiddagspass ända fram till självaste midsommarafton. Mellan arbetspass och midsommarafton så skall en och en annan löprunda avverkas. Tvättstuga är inbokat och mat skall inhandlas. Tror även att lägenheten skall få en omgång rengöring.


Nu tänker jag ägna mina sista vakna minuter åt hemnet. Söka hus/radhus och drömma mig bort en stund... Rätt så skönt att ha en liten kväll för sig själv så här. Tv:n och fotbollen är OFF, persiennen nerdragen, jag ligger i sängen innan klockan 22 och sambon är ute på vift för lite svartjobb. Nice;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback