Så är det äntligen fredag igen!

Ibland så går dagarna/veckorna i racer fart och ibland så riktigt sniglar sig tiden fram. Denna vecka tycker jag har gått i en rejäl racer fart. Mycket beror nog på att jag lämnade E och S-holm i måndags för att åka raka vägen hem till Sundsvall och jobbet igen. I Sundsvall har jag tillbringat 4 dagar med endast jobb och träning. Önskar att jag hade hunnit med lite mer. Hade velat träffa mina fina vänner hemma, familjen och önskar att jag kunnat tagit en ridtur i skogen tillsammans med Mära. Kanske kommer det mer tid nästa vecka!?

Redan igår direkt efter jobbet så hoppade jag på flygplanet som tog mig ner till Arlanda. Så 50 min efter min arbetsdag slut så befann jag mig 40 mil söderut. Ganska märkligt egentligen! Det är ganska otroligt hur fort man kan förflytta sig:-)

E jobbar/tränar som vanligt idag och jag har lite "egentid" här nere. Har haft en välbehövlig sovmorgon och om en stund väntar lunch/fika date tillsammans med en vän inne i stan. Det är rätt skönt att få sin egna lilla dag här ibland. Skönt att stå på "egna" ben och göra lite som jag känner för:-)


En ny liten bäbis har nu äntligen kommit till världen! Fick ett glatt uppvaknande imorse då telefonen plingade till. Linda och Staffans lilla kille blir den första i min bekantskapskrets som tittar ut år 2010! GRATTIS till familjen Lönnquist:-)



En bra start på en härlig fredag och helg. Livet är ibland rätt fantastiskt! :-)
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback