Då kör vi igen då!

Igår på mina lediga måndag fick jag möjlighet till att "komma hem" på riktigt. Packade upp väskorna, sorterade och tvättade kläder och för tillfället ställde jag undan resväskan. Passade även på att få mig en härlig tur uppe på hästryggen igår. -3 grader, strålande sol och ett perfekt skoterspår var allt som behövdes! Det var underbart och för första gången den här vintern så kände jag att solen gjorde sitt. Riktigt mysig tur som var precis som en ridtur en solig vinterdag skall vara. Att all snö rasar från trädgrenarna ner innanför min nackkrage är till och med härligt:-)


Lite senare under måndagen så värvade jag en ny träningskompis. Yejka var sugen att följa med på "prova på" och tyckte det var så roligt att hon gjorde en comeback igen med gymkort! Så nu har jag en vapendragare med mig på träningspassen och det känns kanon! Jag och Yejka kör ihop redan imorgonkväll igen:-)

Jag själv har kört dubbelt idag. Denna tisdag till all ära:-) Först en övningsdag på jobbet och i slutet på övningsdagen gick vi över till fys. 60 min styrketräning innan hemgång fick det bli. Passade riktigt bra som "uppvärming" innan spinningen som var nu ikväll. Så nu känns det bra i hela kroppen! Skönt att vara igång igen:-)


Resten av kvällen tänker jag ligga här i soffan som en säl. Energin är i botten och jag önskar, längtar, drömmer om att det snabbt skall bli fredag. Men innan fredag kommer så kör vi några förmiddagar på jobbet, träning och fikadejt!




Kommentarer
Postat av: Olaielizabeth

Hello admin, nice site you have!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback