Nu drar jag iväg igen...

Tyvärr inte till Stockholm men ner till Golds! Inte fy skam det heller...  Det börjar dra ihop sig för pass nummer två för dagen. Det blir bodypump tillsammans med Yejka:-) Jag älskar lediga dagar och när tid ges!

Hade vågat drömma och hoppats på att det skulle vara en repris av gårdagen idag. Blå himmel och strålande sol med perfekt temp. Men icke! Vädergudarna kände nog på sig att jag var ledig och bestämde sig för att fälla ner ännu mer snö. Visserligen fick jag lite att göra idag istället nämligen skotta en massa snö. Hela bakgården skottades tidigare idag men otacksamt som det är så börjar det försvinna nu. Så jag ber om ursäkt för att jag råkade ha en ledig onsdag idag och vi ska nog att se att till helgen igen då skiner garanterat solen igen!


Förutom att ha kört lunch spinning och skottat snö idag så har även tvätten fått sig en omgång nere i tvättstugan, disken har blivit skinande ren och dammtussarna har blivit uppätna av både trasan och dammsugaren. En riktig "nyttodag" har jag haft. Undra om jag försökte göra undan allt tråkigt idag så att jag bara kan slappa imorgon!? :-)


Nu blir det i alla fall ombyte och sedan väntar en härlig timme på gymmet:-)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback