4 arbetspass kvar

Nu är mitt sista förmiddagspass avklarat ute på Midlanda. Även handlingen inför morgondagens galej är fixat. Slog mig ner i soffan nu och kände efter för ett ögonblick. Jag är trött å sliten, kanske lägligt för en liten power nap! Samtidigt så ringde E som sitter i bilen, dock inte på väg mot Sundsvall utan denna gång styr han mot Arvika. Känns tråkigt att inte kunna följa med honom. Jag som längtar efter alla där. Får trösta med att snart bor vi hop och då kan vi faktiskt göra sådana helgbesök lite oftare både till Arvika och Sundsvall. Å andra sidan så tänker jag njuta av min sista helg här i Sundsvall!


Gulliga Linda ringde och bjöd ner mig på middag och vin ikväll. Så jag tänker släppa alla tankar kring flytt och måsten nu ikväll. Ska bli skönt att få komma ut ur hemmets flyttkaos för att få umgås, äta och dricka gott istället:-)


Dessutom är det veckans HÖJDPUNKT på tv ikväll. SOLSIDAN klockan 21.30! Kan det bli bättre? :-)



TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback