Torsdag

Vart tar tiden vägen egentligen? Jag förstår ingenting. I måndags när jag åkte hem så kändes det som en evighet innan det skulle bli helg igen. Jag hade en hel vecka framför mig hemma där både jobb, träning, pyssel hemma, ridning och vänskapsvård stod på schemat. Vad har jag hunnit med egentligen?

Två träningspass avklarades, en ridtur, en förmiddag tillsammans med Linda & Sigge, massor av timmar på jobbet och absolut ingen tid hemma. När man inte ens hinner packa upp väskan förrän man ska dra igen dragkedjan igen är vel ett tecken på att man tillbringar lite tid hemma?

Ingen är gladare än jag över att veckan rusat iväg och det ÄNTLIGEN är helg igen! Direkt från kontrollen hoppade jag på flyget ner till Bromma. Så nu befinner jag mig här, i Solna hos min älskling! LOVELY, en helt ny underbar helg har vi tillsammans att se fram emot:-) Helgen som väntar innebär besök från Arvika. Äntligen kommer E:s pappa och brorsbarn hit på besök. Så vi ska mysa tillsammans hela helgen:-)

På schemat imorgon står det date tillsammans med "hockeyfruarna" hemma hos Linda. Ska bli mycket trevligt att träffas! För oftast ses vi tillsammans med våra kära karlar. Oftast står dem då i centrum, snackar, tjoar och har sig. Imorgon är det våran dag!:-) Fredagkvällen kommer att spenderas i biosalongen i gamla filmstaden, Råsunda. E har bokat biljetter till premiären av "flickan som lekte med elden". Jag ser fram emot fredagskvällen!!


Är trött och sliten efter en intensiv vecka så...
Nu blir det hopp ner i sängen för att pussas lite med min älskling:-)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heej! Jag hade ingen aning om att du hade en blogg, va glad jag blev! Jag älskar och dricka kaffe och läsa bloggar:-)

Ses om en stund! Kram

2009-09-18 @ 08:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback