Saturday

Underbara dag! Lördag, ledig, sovmorgon = YES! Vaknade dock när E härjade upp vid 8 tiden... SUCK! Nu har han åkt på träning och jag ligger kvar... Gäspar, gäspar och gäspar. Skulle nog kunna somna om inom 5 min. E drog upp persiennen innan han gick för att visa det enormt vackra vädret som strålar utanför fönstret. Nyhetsmorgon har startat och jag har inte "hjärta" att somna om nu. Ska fixa lite frukost och mysa på i lugnet för mig själv en stund.

Efter E:s träning ska vi dra iväg och handla. Vid ett tiden beräknas nog E:s pappa och grabbarna svänga in i området. Gissar på att dem sitter i bil redan och är på väg! Ska bli himla roligt att träffa dem:-) Så lördagseftermiddagen lär bli fullmatad! Undra bara vad vi ska hitta på? Jag klurar lite på Skansen? Aquaria? Få hitta på någon plan tills dem kommer.

Bion igår då? Den var GRYM helt enkelt! Som väntat... Jag satt på nålar i dryga 2 timmar. "Lisbeth Salander" är som vanligt helt otrolig, grym och fruktansvärt cool tjej! Filmen innehåller mängder av spänning, oanade händelser och i vissa lägen grymt rå! Jag älskar den och har redan prickat in den 11 november! :-)



Ha en härlig lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback